لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

فواید مصرف ارده و عسل

حتما تا کنون در رابطه با خواص ارده مطالبی خوانده یا شنیده اید. ارده سرشار از فواید و خواص گوناگونیست است و از نظر طب سنتی طبع بسیار گرمی دارد.
عسل همانند ارده یک ماده غذایی بسیار خوشمزه و پر خاصیت است اما برخلاف ارده عسل دارای طبعی سرد می باشد.
شرکت طعم ماندگار ترنگ با انتشار این مقاله قصد دارد درمورد خواص بی نظیر ارده و عسل توضیحاتی را ارائه نماید بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


از آنجایی که افراد دارای مزاج های مختلفی هستند بنابراین نمی توانند از عسل و ارده بصورت مجزا و در تمام فصول سال استفاده نمایند. زیرا این امر موجب بروز مشکلاتی در مکانیزم بدن خواهد شد. مثلا افرادی که دارای طبع گرم هستند نباید از ارده در فصل تابستان استفاده کنند و همچنین در افرادی که دارای طبع سرد هستند نباید در فصل سرما از آن استفاده نمایند.
زیرا همانطور که گفتیم طبع عسل سرد است بنابراین استفاده از آن در فصل زمستان موجب بروز مشکلاتی می شود به همین دلیل توصیه میشود که جهت بهره مندی از خواص عسل و ارده و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به جای استفاده مجزا از مخلوط ارده و عسل استفاده کنید زیرا طبع آن متعادل است و تمامی افراد و در همه فصول می توانند از طعم فوق العاده آن لذت ببرند.


خواص ارده و عسل


از ترکیب ارده با عسل، یک ماده غذایی سرشار از خواص فوق العاده با طعمی بی نظیر و ماندگار بوجود می آید. مصرف این ماده غذایی موجب درمان رماتیسم، آرتروز، بیماریهای مفصلی، حل نارسایی کبد و کلیه، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول خون و ... می شود. مخلوط ارده و عسل سرشار از انرژی است بنابراین مصرف آن موجب تقویت قوای جسمانی و نیروی جنسی می گردد. همچنین این ترکیب حاوی انتی اکسیدان های بسیاری است که این امر باعث پیشگیری از انواع سرطان خواهد شد.
از دیگر خواص این ماده غذایی مقوی می توان به کاهش فشار خون بالا، تقویت حافظه کودکان، افزایش قدرت یادگیری، کاهش انواع دردها، رفع کم خونی، برطرف کردن بی حسی و کرختی بدن و ... اشاره کرد.


خرید ارده ممتاز یزد

طرز تهیه ارده و عسل


طرز تهیه این ماده غذایی بستگی به سلیقه مصرف کننده دارد اما بهتر است که از هر دو ماده بصورت مساوی استفاده شود و به خوبی با هم مخلوط گردند. مخلوط بدست آمده را می توانید در وعده صبحانه یا میان وعده های خود میل نمایید. نوش جان!




کلام آخر


در این مقاله درمورد خواص ارده و عسل توضیحاتی دادیم و توصیه می کنیم که حتما این ترکیب فوق العاده خوشمزه و سرشار از انرژِی را جزو سبد غذایی خود قرار دهید و نوش جان کنید. خوشحال می شویم از اینکه نظرات و پیشنهادات خود را درمورد تمامی مقاله های منتشر شده از وب سایت torangco.ir با ما در میان بگذارید.


خرید حلوا ارده ترنگ

پیشنهاد میکنیم از مقاله تفاوت روغن کنجد بکر با روغن کنجد تصفیه شده دیدن فرمایید




 

روغن کنجد و مزایای آن






 

ارده و خواص آن

 





 

حلواارده و خواص آن

 





خرید روغن کنجد تصفیه

تعداد نظرات : 0