لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با مصرف روغن کنجد، صورت خود را چاق و جذاب نمایید!!

جالب است بدانید در جامعه امروزی افراد زیادی اعم از بانوان و آقایان هستند که از لاغری صورت خود رنج می برند و به دنبال راهکارهایی برای برطرف کردن آن هستند. البته اکثر این افراد به سمت عمل های زیبایی همچون تزریق چربی، ژل و ... می روند غافل از اینکه آنها می توانند با انجام راهکارهای ساده تر و کم هزینه تر، این مشکل را برطرف نمایند.
استفاده از کنجد و دیگر فرآورده های آن همچون روغن کنجد راه حل بسیار مناسبی برای درمان لاغری صورت می باشد قصد داریم برای شما عزیزان روش استفاده از آن را توضیح دهیم تا با استفاده از این راهکارها بتوانید تا حد ممکن صورت خود را زیبا کنید.


ماسک چاقی صورت برای بانوان و آقایان


1. روغن اسطخودوس از خواص اکسیدانی بسیاری برخوردار است که درصورت ترکیب شدن با روغن کنجد می تواند تاثیر بسزایی از خود بجا بگذارد. به همین منظور نیاز است 1 قاشق غذاخوری روغن کنجد را با 5 قطره روغن اسطخودوس ترکیب کرده و هرشب قبل از خواب صورت خود را حدود 5 تا 10 دقیقه با آن ماساژ دهید و اجازه دهید تا صبح بماند. سپس صبح صورت خود را با آب سرد بشویید.


2. 1 قاشق غذاخوری روغن کنجد را با مقداری دارچین و دار الفلفل ( فلفل دراز ) ترکیب کرده و روزی 2 بار پوست صورت خود را با استفاده از آن بصورت دورانی ماساژ دهید تا تاثیر شگفت انگیز آن را در زمینه چاقی صورت خود ببینید.(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)


نکات مهم


قبل از استفاده از ماسک های بالا ابتدا نیاز است صورت خود را به خوبی با صابون های غیر قلیایی شست و شو دهید.
از آنجایی که پوست افراد با یکدیگر متفاوت است و ممکن است با انواع روغن های گیاهی سازگاری نداشته باشد بنابراین توصیه می کنیم قبل از مصرف حتما مقداری از آن را بر روی پوست خود امتحان نمایید و 20 دقیقه صبر کنید. در صورتی که پوست شما دچار جوش، قرمزی شدید، خارش و ... نشد از آن استفاده نمایید.
برای دست یافتن به نتیجه دلخواه نیاز است بصورت مداوم و به میزان 3 تا 6 ماه از راهکارهای گفته شده استفاده نمایید.
دیگر راهکارهای استفاده از روغن کنجد در زمینه چاقی صورت
علاوه بر چاقی صورت، روغن کنجد سرشار از خواص بینظیر دیگری می باشد پس توصیه می کنیم در آشپزی و رژیم غذایی خود آن را جایگزین دیگر روغن ها نمایید.
روغن کنجد را جایگزین انواع کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب نمایید و هر روز با استفاده از آن پوست صورت خود را ماساژ دهید تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.
قرقره روغن کنجد، هر روز و به میزان مناسب یکی دیگر از راهکارها برای درمان لاغری صورت می باشد.

جهت خرید اینترنتی روغن کنجد کلیک کنید


کلام آخر


درمقاله فوق به روش های درمان لاغری پوست صورت پرداختیم تا به آن دسته عزیزانی که از این آن رنج می برند و به دنبال راهکاریی برای رفع آن هستند کمک کرده باشیم.
از شما همراهان عزیز خواستاریم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات و خدمات قرار داده شده در وب سایت ترنگ ربا ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آن بتوانیم خدمات و مقالات بهتری را ارائه نماییم.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0