لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

ماجون، معجون ارده با سیاه دانه

سیاه دانه، دانه ای بومی در جنوب غربی آسیاست و به دلیل طعم تلخی که دارد، در حین مصرف، آن را با دیگر مواد ترکیب می کنند. ارده ازجمله موادی است که می توانید آن را با سیاه دانه ترکیب کنید و به فرآورده به دست امده از اين تركيب ماجون گفته می شود.(جهت خرید آنلاین ارده کلیک کنید)
اکنون در این مقاله قصد داریم به طرز تهیه ماجون بپردازیم و توصیه می کنیم حتما این معجون را تهیه و نوش جان کنید چرا که سرشار از خواص فوق العاده می باشد. برای نحوه درست کردن این ماجون تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


مواد مورد نیاز برای تهیه ماجون:


سیاه دانه 1 قاشق غذاخوری
ارده 3 قاشق غذاخوری
شکر یا عسل 2 قاشق غذاخوری
هل، دارچین و زنجبیل به میزان لازم


 طرز تهیه ماجون ارده و سیاه دانه:


1. برای تهیه ماجون ابتدا نیاز است سیاه دانه ها را بر روی حرارت ملایم تا زمانی که بوی آن در فضا بپیچد تفت دهید.
2. در مرحله بعدی سیاه دانه های بو داده را درون هاونگ یا آسیاب ریخته و نرم می کنیم این عمل را تا زمانی که روغن سیاه دانه گرفته شود انجام دهید.
3. اکنون ضرف مناسبی را از آب پر کرده و بر روی حرارت قرار دهید و سیاه دانه ها را درون آن بریزید تا دانه های بهم چسبیده از یکدیگر جدا گردند. سپس آنها را درون الک میریزیم.
4. مجددا آنها را درون ظرفی ریخته و شکر یا عسل را به آن اضافه کرده و به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید.
5. اکنون نوبت به ترکیب آنها با ارده می باشد که در این مرحله باید دقت نمایید تا ارده به خوبی به خورد سیاه دانه ها برود. بعد از اتمام کار به ترکیب به دست آمده زمان بدهید تا غلیظ شود.(جهت خرید اینترنتی ارده کلیک کنید)
6. حال نوبت به اضافه کردن ادویه جات به ترکیب می رسد و در حین اضافه کردن نیاز است با استفاده از قاشق آنها را باهم ترکیب کنید و اجازه دهید تا روغن بیاندازد. اکنون ماجون شما آماده میل کردن است.


کلام آخر


ماجون، سرشار از خواص فوق العاده ای می باشد که مصرف آن باعث درمان بیماری هایی نظیر آلزایمر، دیابت آرتروزر، اسهال و... می باشد. همچنین باعث استحکام وجلوگیری از پوسیدگی دندان ها که نقش مهمی در زیبایی شما دارند می شود.(جهت خرید اینترنتی حلواارده کلیک کنید)
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت ترنگ با ما درمیان بگذارید تا بر اساس آنها بتوانیم مطالب با ارزش تری را ارائه نماییم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله شیره انگور، معجون دوران بارداری برای مادر و جنین دیدن کنید.





خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0