لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

جوان سازی پوست با مصرف ارده و شیره ی انگور


ارده یکی از بهترین مواد غذایی است که از دانه های طلایی کنجد به دست می آید. این فرآورده ی کنجدی به تنهایی یک غذای کامل محسوب می شود. تقریبا نیمی از افراد ارده را با شیره های متفاوت همچون شیره ی خرما، شیره  انجیر و شیره انگور مصرف می نمایند که هرکدام از این ترکیب ها، از خواص متفاوتی برخوردارند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه تاثیر مصرف ارده و شیره ی انگور برای جوانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .پس برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)


خواص شگفت انگیز ارده


ارده کنجدی سرشار از املاح مفید همچون آهن ، منیزیم، مس، فسفر و... می باشد که در ادامه به برخی از آن ها در ادامه اشاره می کنیم.
• ارده ی کنجدی سرشار از ویتامین B می باشد که نقش موثری در زیبایی پوست و مو دارد.
• این عصاره کنجدی دارای پروتئین و چربی های مفیدی می باشد که نقش موثری در عملکرد هورمن ها و قلب دارد.
• امگاهای مفید در این فرآورده، موجب تنظیم کلسترول و فشار خون می شود.
• ارده نقش موثری برای درمان بیماری افسردگی دارد.
• این عصاره ی طبیعی در تولید کلاژن و جوان سازی پوست نقش مفیدی را ایفا می نماید.
• برای درمان کم خونی، تقویت استخوان ها و سلامتی دستگاه عصبی ، ارده بهترین انتخاب است.(جهت خرید آنلاین ارده کلیک کنید)


خواص شگفت انگیز شیره انگور


شیره انگور از خواص بی نظیری برخوردار است. این نوع شیره ی طبیعی از قند بالایی برخوردار بوده و برای درمان نفخ و تقویت سیستم ایمنی بدن نقش بسزایی دارد. این شیره ی مقوی از مواد معدنی زیادی برخوردار است و دارای ویتامین های متفاوت همچون A, B, C می باشد. از این رو مصرف آن می تواند کمبود های بدن را جبران نماید. عصاره ی طبیعی شیره انگور نقش موثری برای درمان بیماری یبوست دارد و موجب بهبود عملکرد روده و معده می شود. همچنین در رشد سلول ها و ترمیم زخم های متفاوت موثر واقع شده است.


جوان ماندن با مصرف ارده و شیره انگور


شیره انگور در کنار ارده موجب استحکام دندان ها و استخوان ها می شود. از این رو نقش موثری در پیشگیری از بیماری های مفصلی همچون پوکی استخوان دارد. همچنین مصرف این دو عصاره ی معجزه آسا در کنار یکدیگر به دلیل اینکه دارای خاصیت تولید کلاژن و جوان سازی هستند ، باعث جوان ماندن و پیشگیری از پیری می شود. شیره انگور و ارده نقش موثری در محافظت پوست در برابر نور خورشید دارد و مصرف آن ها با یکدیگر موجب افزایش مقاوت پوست در برابر اشعه ی های نور خورشید می شود. از این رو از مشکلات پوستی که در اثر برخورد مستقیم نور خورشید به صورت می شود، پیشگیری می نمایند. این دو عصاره ی طبیعی به دلیل اینکه از خواص آنتی اکسیدان بالایی برخوردار می باشند، مثل نوعی لیفت کننده طبیعی عمل کرده و مصرف آن ها با یکدیگر موجب کشیدن پوست و رفع چین و چروک می شوند.

ارده

کلام آخر:


شیره انگور در کنار فرآورده ی ارده خواص ارزشمندی را ایجاد میکند. همچنین علاوه بر جوان ماندن پوست، برای درمان اغلب بیماری ها مفید واقع شده اند. البته لازم به ذکر است برای برخوردار شدن از خواص بی نظیر این دو فرآورده، طبیعی و مرغوب بودن آن ها شرط اول است. بهتر است برای تهیه ی این دو عصاره به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمائید تا از نوع مرغوب آن ها برخوردار شوید. همچنین پیشنهاد ما برای خرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی از وبسایت ترنگ می باشد. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه تاثیر ارده و شیره انگور برای جوان ماندن در اختیار شما بوده است. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح مقالات منتشر شده بعدی را افزایش دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله درمان قطعی ریزش مو با روغن کنجد دیدن فرمایید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0