لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

صادرات شیره انگور

صادرات شیره انگور هم به صورت فله‌ای و هم به شکل بسته بندی شده انجام می پذیرد. شیره انگور بسته بندی شده در ظروف 400 گرمی و 850 گرمی با مناسب ترین قیمت جهت صادرات موجود می باشد.

کشور روسیه که یکی از سردسیر ترین مناطق دنیا به شمار می رود و زمستان های خیلی سردی دارد و به همین دلیل نیاز به یک نوع خوراکی نظیر شیره انگور که طبیعتی گرم و تر دارد به خوبی در این کشور احساس می شود؛ روسیه از جمله مهمترین وارد کنندگان شیره انگور می باشد.

به دلیل فراوانی شیره جات خوراکی نظیر شیره انگور، شیره توت، شیره خرما، شیره انجیر، شیره سیب، سه شیره و چهار شیره در ایران، به راحتی می توان آنها را به کشور های خارجی نظیر کشور روسیه و عراق صادر کرد.

با توجه به تولید مواد اولیه شیره جات فوق در ایران، قیمت این محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، این امر خود دلیلی شده تا کشور های خارجی خواهان خرید این شیره جات از کشور ایران باشند.




صاردات شیره انگور با بهترین قیمت

شیره انگور تولید شده در ایران دارای قیمت مناسبی است، به همین دلیل تجار سایر کشورها می توانند این محصول را به صورت مستقیم از تولید کنندگان شیره جات خوراکی خریداری نمایند.

شیره انگور با توجه به انواع مختلفی که دارد با قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می گردد. هر چقدر شیره انگور اصل و خالص باشد طبیعتا قیمت آن نیز نسبت به شیره هایی که به صورت مصنوعی تهیه شده اند بالاتر خواهد بود.

ویژگی های شیره انگور صادراتی:

به صورت خالص تهیه شده است.

افزودنی غیر مجاز در تولید آن استفاده نشده است.

بسته بندی منظم و استانداردی دارد.

تاریخ تولید و تاریخ مصرف بروی آن حک شده است.

شکرک نمی زند و ته نشین نمی شود.

ماندگاری طولانی مدتی دارد.

ظاهری روشن و شفاف دارد.

طعم و مزه خود میوه انگور را دارد.

بهترین شیره انگور جهت صادرات:

بهترین شیره انگور جهت صادرات به کشور های مختلف باید توسط برندی معتبر و شرکتی نام آشنا تهیه و تولید شود. تولید کنندگان این محصول باید همه مسائل مربوط به بهداشت و بسته بندی را مناسب یک محصول صادراتی رعایت نمایند.

مهم ترین نکته ای که در مورد محصولات صادارتی وجود دارد این است که مردم کشورهای مقصد، به کیفیت و نوع بسته بندی محصولات وارداتی توجه ویژه ای نشان می دهند، در این راستا این نکات حتما باید توسط تولید کنندگان ایرانی رعایت شود.

نحوه دریافت قیمت صادرات شیره انگور: 

دریافت قیمت صادراتی شیره انگور جهت صادرات باید به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه های بازار، از تولید کننده این محصول انجام گیرد.

صادرات شیره انگور ارگانیک:

شیره انگور ارگانیک یکی از جمله محصولاتی است که به دلیل نوع آب و هوای کشور ایران و کاشت و پرورش بسیاری از میوه ها توانسته است از آن ها شیره بدست بیاورد و به عنوان محصول بسیار خوب و محصول صادراتی، به سایر کشورها ارسال کند.

زمانی که فردی از بیمارستان مرخص می شود و یا اینکه بعد از یک بیماری سخت از جا بر می خیزد دچار ضعف و ناتوانی است به طوری که حتی نمی تواند کوچکترین کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهد به همین منظور در طب سنتی توصیه شده است که بهتر است از شیره انگور ارگانیک برای تقویت بخشیدن و تامین انرژی مورد نیاز آن استفاده کنید.

 اما می توان به این نکته نیز اشاره داشت که این شیره می تواند برای تامین انرژی تمامی افراد در گروه های سنی مختلف نیز بسیار مفید باشد. اما همیشه باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در مصرف هر چیزی حد اعتدال را رعایت کنید.

صادرات شیره انگور به خارج کشور

روسیه

عراق

آلمان

افغانستان

ترکیه

امارت

تاجیکستان

پاکستان

کشورهای اروپای

کشورهای آمریکای لاتین

کشور ایران به دلیل نوع آب و هوایی که دارد میتوان در هر گوشه از آن میوه های متناسب به آب و هوای هر ناحیه را پرورش داد و محصولاتی که بدست می آید را می توان در بازار داخلی و خارجی عرضه کرد.

در گوشه و کنار کشور ایران تاکستان هایی وجود دارد که در آن ها بهترین نوع انگور پرورش داده می شود و برای تهیه شیره انگور ارگانیک باید از بهترین و با کیفیت ترین نوع انگور پرورشی استفاده کرد تا بتوان محصولی که از این نوع انگور ها بدست می آید را به راحتی و با اطمینان کامل در بازار عرضه کرد.

شهرهای تولید کننده بهترین شیره انگور

فارس

ملایر

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

همدان

خوزستان

شیره انگور ارگانیک به دو صورت صنعتی و سنتی تولید و به بازار عرضه می گردد و هر کدام دارای مشتریان منحصر به فرد خود می باشند.

شاید یک سوال بسیار مهم در ذهن شما به وجود بیاید که ما برای این که بخواهیم محصول تولیدی خود را صادر کنیم باید دارای چه ویژگی های باشد که محصول برای صادرات مناسب گردد.

در ادامه مطلب چند مورد از ویژگی های محصول صادراتی را بیان خواهیم کرد که شما حتما باید در هنگام عرضه محصول صادراتی خود به این نکات توجه داشته باشید.

ویژگی شیره انگور ارگانیک صادراتی:

غلظت شیره انگور بدست آمده

رنگ شیره انگور

بو شیره انگور

طعم و مزه

بسته بندی مناسب محصولات صادراتی

برچسب مناسب بر روی بسته

زمان تولید و انقضاء بر روی بسته بندی

این نکته قابل توجه که ما می توانیم شیره انگور ارگانیکی را که صادر می کنیم بسته به خواسته مشتری بسته بندی کنیم.

به عنوان مثال اگر برای مصارف خانگی باشد باید آن را در بسته های کوچک تک نفره و یا در بسته بندی کوچک متناسب به خواسته مشتری قرار دهیم، و اگر برای مصارف کارخانه های شیرینی پزی باشد بایدآن را در بسته بندی های بزرگ و کیلویی عرضه کنید تا بتوانند از آن ها به عنوان یک شیرین کننده طبیعی و ارگانیک در تهیه محصولات خود استفاده کنند.


کلام آخر:

در این مقاله درمورد صادرات شیره انگور مطالبی را بیان کردیم. امیدواریم که این مطلب مورد توجه و مطالعه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت فراورده های کنجدی ترنگ با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات و مطالب بهتری را خدمت شما همراهان عزیز ارائه نماییم.

برای خواندن مقاله راهكار تشخصي شيره انگور اصلي کلیک کنید.

تعداد نظرات : 0