لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با انواع فراورده های ارده و خواص آن آشنا شوید

روغن ارده محصولی از ارده و دانه های کنجد

روغن ارده یا روغن کنجد طبیعی، به این نحو حاصل می‌شود که درواقع پس از قرارگیری کنجد در برابر حرارت، دراصطلاح آن را بو داده و آسیاب می‌کنند. بدین‌ترتیب روغن تولید شده از آن، روغن کنجد است که طبیعی بوده و غنی‌از خاصیت می‌باشد. اما درمقابل روغن پرس سرد کنجد از فشردن کنجد خام به دست آمده و نیازی به حرارت آن نیست و کاملا شیوه تهیه آن مکانیکی است. بنابراین روغن پرس سرد کنجد به دلیل تولید مکانیکی، از خواص غذایی آنچنانی برخوردار نمی‌باشد. خاطرنشان کنیم که روغن ارده را می‌توان در پخت غذاهای روزانه بکار برد اما نبایستی روغن ارده را سرخ کرد، چراکه روغن ارده بصورت سرخ شده ضررهایی را با خود به همراه دارد.

خرید ارده یزد

کرم ارده فراروده ای از ارده و دانه های کنجد

     کرم ارده
کرم ارده یا کرم کنجد چیست؟
یکی از نیاز های مصرف کنندگان برای داشتن رژیم غذایی سالم ، کاهش دادن چربی در مواد غذایی بدون تغییر در کیفیت خوراکی آن است در این راستا مهم ترین چالش ، تولید فرآورده کم چرب با طعمی مشابه با همان کیفیت و مرغوبیت می باشد. مصرف کنندگان می توانند با استفاده از این فرآورده تمام مواد مغذی را دریافت کنند بدون آنکه دچار اضافه وزن شوند.
یکی از این محصولات کرم ارده میباشد.
کرم ارده یا کرم کنجد بر پایه ارده تهیه شده است به عبارت ساده تر کرم ارده همان ارده است که به آن کمی شکر و شیر خشک اضافه شده است . کرم ارده خیلی به حلوا ارده شبیه می باشد اما بافت نرم تر و خمیری تری نسبت به حلوا ارده دارد .

ارده خواص متعددی دارد که مصرف آن میتواند به عنوان یک گزینه موثردرمانی و غذایی باشد اگر میخواهید با خواص ارده آشنا شوید پیشنهاد میکنیم مقاله خواص ارده را مشاهده فرمایید


خرید حلوا ارده یزد

تعداد نظرات : 0