لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با مصرف ارده بطور شگفت انگیزی لاغر شوید!!

بدن برای زیستن و انجام فعالیت های سوخت و سازی به کالری و انرژی های سالم نیاز دارد. اما افرادی که قصد دارند با گرفتن رژیم های لاغری به اندام دلخواه خود برسند، باید از میزان کالری کمتری استفاده نمایند تا اجازه ندهند میزان انرژی دریافتی توسط بدن به قند یا چربی تبدیل گردد.
در ادامه قصد داریم به خواص بی نظیر محصولات کنجدی نظیر ارده در زمینه لاغری بپردازیم، اگر احساس می کنید نیاز به گرفتن رژیم لاغری دارید تا انتها این مطلب ما را همراهی نمایید.(جهت خرید اینترنتی ارده کلیک کنید)

خرید ارده یزد
با مصرف ارده به وزن ایده آل خود برسید!!


قند و چربی های مضر، اصلی ترین عامل برای چاقی و بروز اکثر بیماری ها می باشند. البته بسیاری از پزشکان و محققان بر این باورند که چاقی دلیل اصلی بروز اکثر بیماری هاست به عبارت دیگر آن را مادر بسیاری از بیماری ها می دانند. به همین دلیل اگر می خواهید با انجام فعالیت های ورزشی و گرفتن یک رژیم غذایی مناسب و سالم به وزن ایده آل خود برسید توصیه می کنیم از خاصیت ارده و دیگر فرآرده های کنجدی در این زمینه غافل نشوید.


مصرف ارده باعث از بین رفتن حس گرسنگی می شود.


مصرف یک قاشق غذاخوری ارده در روز برابر است با 89 کالری، 3 گرم پروتئین، 8 گرم چربی و 2 گرم فیبر.
شاید برای شماهم این سوال پیش بیاد که چرا مصرف ارده با وجود این میزان فیبر، چربی و پروتئین باعث لاغری و کاهش وزن می شود؟
زمانیکه قصد گرفتن رژیم های لاغری را دارید استفاده از مواد غذایی پروتئین دار نظیر گوشت، حبوبات و ارده؛ باعث ایجاد حس سیری در بدن می شود. بنابراین حس گرسنگی را از بین می برد و از خوردن مواد غذایی اضافی جلوگیری می کند.(جهت خرید اینترنتی حلواارده کلیک کنید)


خرید حلوا ارده

استفاده از ارده در دوران رژیم لاغری، مانع از مشکلات گوارشی و یبوست می شود.


یکی دیگر از راهکارهای کاهش وزن، بهبود عملکرد دستگاه گوارش در بدن می باشد و برای این منظور نیاز است فیبر مورد نیاز بدن تامین گردد. بنابراین باید از موادغذایی نظیر میوه، سبزیجات، ارده، کنجد و ... استفاده شود.
بکار بردن این روش در رژیم لاغری، باعث جلوگیری از مشکلات گوارشی و یبوست می شود.(جهت خرید اینترنتی روغن کنجد کلیک کنید)


چربی موجود در ارده، برای بدن امری مفید و ضروری است.


همانطور که در اشاره شد 1 قاشق غذاخوری ارده شامل 8 گرم چربی می باشد بنابراین با این وجود شاید باخود فکر کنید که این چربی مضر بوده و باعث چاقی می شود. ولی این تصوری اشتباه است. بهتر است بدانید که چربی ها به دو گروه مفید و مضر تقسیم می شوند.
چربی های مضر در بدن به چربی خون تبدیل می گردند و همین امر باعث بروز چاقی، سرطان، مشکلات قلبی، سکته قلبی و مغزی می شود. بنابراین شما باید از غذاهایی که منجربه حذف چربی های مضر می شود استفاده نمایید. تا با این کار چربی های مفید جهت انجام فعالیت های سوخت و ساز جایگزین آنها شوند.
چربی های مفید در مواد غذایی نظیر روغن کنجد، روغن زیتون، روغن کانولا، حلواارده، ماهی، میگو، کنجد و ارده یافت می شوند. درواقع موادهای غذایی که از امگا3 و امگا6 برخوردار هستند برای سلامت بدن مفید و ضروری می باشند.(جهت خرید اینترنتی شیره انگور کلیک کنید)


خرید روغن کنجد ممتاز

کلام آخر


در مقاله فوق درمورد خاصیت ارده جهت لاغری و کاهش وزن توضیح دادیم و توصیه می کنیم که تحت هیچ شرایطی از مصرف آن غافل نشوید. جالب است بدانید که بسیاری از پزشکان و کارشناسان تغذیه، در برنامه های غذایی لاغری و حتی چاقی، ارده را به عنوان صبحانه یا شام قرار می دهند.(جهت خرید اینترنتی حلواشکری کلیک کنید)


خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت ترنگ با ما درمیان بگذارید تا بتوانیم با بهره مند شدن از آنها مصالب و خدمات بهتر و ارزشمندتری را برای شما  همراهان عزیز ارائه نماییم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آیا استفاده از روغن کنجد باعث سیاه شدن پوست صورت می شود؟ دیدن فرمایید


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0