لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آیا استفاده از روغن کنجد باعث سیاه شدن پوست صورت می شود؟

اغلب مردم به ویژه بانوان برای درمان و رفع مشکلات پوستی خود به دنبال راه حل های بسیاری هستند. همچنین عده ای هم مراقبت از پوست را یک اصل مهم و اساسی در زندگی خود می دانند و همواره در جستجوی بهترین محصول برای مراقبت از پوست خود هستند.
روغن کنجد جزو پرطرفدار ترین و پر استفاده ترین محصولات برای مراقبت از انواع پوست ها می باشد. این نوع فرآورده کنجدی به پوست در زمینه بازسازی، جوان سازی و ... بسیار کمک می کند. (جهت خرید اینترنتی روغن کنجد کلیک کنید)
در مقالات منتشر شده قبلی از وب سایت ترنگ، در زمینه خواص روغن کنجد برای پوست توضیحاتی داده ایم و اکنون قصد داریم در این مقاله به پاسخ سوال (آیا استفاده از روغن کنجد باعث سیاه و تیره شدن پوست می شود؟) بپردازیم بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


روغن کنجد و تیره شدن پوست صورت


برخی از افراد تصور می کنند که استفاده از روغن کنجد باعث ایجاد نقاط تیره، لکه های تیره و یا تیره شدن پوست صورت می شود ما در پاسخ به چنین افرادی باید بگوییم که این تصوری کاملا اشتباه و غلط است.(جهت خرید اینترنتی حلواشکری کلیک کنید)




خواص روغن کنجد در برابر نور خورشید


روغن کنجد نه تنها موجب تیرگی پوست نمی شود بلکه از پوست در برابر اشعه مضر نور خورشید و سوختن در برابر آفتاب مراقبت و محافظت می کند. مواد موجود در ساختار کنجد و فرآورده های آن باعث برگرداندن اشعه UV می شود و از نفوذ آن به پوست جلوگیری می کند. توصیه می کنیم روغن کنجد را جایگزین انواع ضد آفتاب های شیمیایی نمایید و با استفاده از آن از پوسیت خود در برابر نور خورشید و آفتاب سوختگی محافظت کنید.(جهت خرید اینترنتی ارده کلیک کنید)


آیا استفاده از روغن کنجد موجب تعدیل چربی پوست می شود؟


در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ استفاده از روغن کنجد باعث معتدل شدن پوست می شود. زیرا روغن کنجد حاوی آنتی اکسیدان های بسیاری می باشد و استفاده از آن باعث ایجاد لایه نازکی بر روی پوست خواهد شد.
لایه ایجاد شده شامل مقداری چربی، آب و مواد معدنی به میزان مساوی است. درواقع لایه ایجاد شده دارای اعتدال است بنابراین استفاده از آن نه موجب ایجاد چربی زیاد در پوست می شود که در نتیجه باعث ایجاد جوش می شود و نه موجب ایجاد خشکی زیاد پوست می شود که پوست تان ترک بخورد و چروکیده شود. ضمنا به دلیل آب رسانی مکرر پوست، موجب شفافیت و روشنی پوست نیز می شود._(جهت خرید اینترنتی حلواارده کلیک کنید)


خرید حلوا ارده ممتاز اردکان

کلام آخر

درمقاله فوق توضیح دادیم که علاوه بر اینکه استفاده از روغن کنجد موجب تیره و سیاه شدن پوست نمی شود بلکه از آن در برابر نورخورشید مراقبت می کند و موجب روشن تر شدن آن نیز می شود.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات منتشر شده از وب سایت ترنگ، با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها خدمات بهتر و مفید تری را در اختیارتان قرار دهیم.(جهت خرید اینترنتی شیره انگور کلیک کنید)


خرید روغن ارده کنجد ترنگ


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0