لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

انواع حلواارده و نحوه تولید آنها

حلواارده یک فرآورده کنجدی مقوی و بسیار خوشمزه است این نوع محصول دارای طبع گرم و خشک است و برای بدن خواص فوق العاده ای دارد. حلواارده را در انواع مختلف تهیه و تولید می نمایند که در ادامه این مقاله قصد داریم آن ها را معرفی کنیم؛ بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.(جهت خرید حلواارده کلیک کنید)


انواع حلوا ارده


 حلواشکری


حلواشکری یکی از انواع حلواارده، با ظاهری رشته ای می باشد. این محصول را از ترکیب شکر گلوکز مایع، اسید سیتریک و ارده تهیه و تولید می کنند.(جهت خرید حلوشکری کلیک کنید)


 حلواارده نرم


حلوا ارده نرم محصولی نرم و یکدست با ظاهری بدون نخ است این فرآورده از ترکیب شکر، گلاب، پودرسفیده تخم مرغ، اسید سیتریک و ارده تهیه می گردد. برای تولید حلواارده نرم از روش سنتی استفاده می شود.


 حلواارده بدون شکر


این محصول کنجدی همانند حلواارده شکری، بافتی محکم و ظاهری رشته ای دارد. این نوع فرآورده با استفاده از مواده اولیه ای از جمله قندهای الکلی، اسیدسیتریک و ارده به دست می آید.
قندهای الکلی طعمی همچون شکر دارند ولی از انرژِی کمتری برخوردار می باشند و از فساد و پوسیدگی دندان جلوگیری می کنند.


 حلواارده کشی


حلواارده کشی یکی دیگر از مدل های خاص حلواارده می باشد. در تهیه حلواارده کشی از برخی مواد طبیعی جهت کشسانی شدن آن استفاده می شود. حلواارده کشی دارای طعمی بی نظیر و دلچسب می باشد.


 حلواارده شکلاتی


حلواارده شکلاتی یکی از بروز ترین و جدید ترین انواع حلواارده می باشد که برای تولید آن علاوه بر ارده از گلوکز و شکلات نیز استفاده می کنند.


 حلواارده با شیره های طبیعی


یکی دیگر از انواع حلواارده ها، حلواارده با شیره های طبیعی می باشد که از خواص و مزایای بسیاری برخوردار است. تفاوت این نوع حلواارده با انواع دیگر آن در نوع مواد شیرین کننده است به این صورت که برای تهیه این نوع حلواارده، ارده را با یکی از انواع شیره جات نظیر شیره انگور یا شیره خرما بصورت سنتی ترکیب می کنند.(جهت خرید ارده کلیک کنید)


کلام آخر


درمقاله فوق، انواع حلواارده را نام بردیم و بصورت مختصر درمورد هرکدام توضیحاتی دادیم تا به آن دسته از عزیزانی که با انواع آن آشنایی ندارند کمک کرده باشیم. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت ترنگ با ما درمیان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم خدمات بهتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.





خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0