لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص عجیب و فوق العاده فرآورده های کنجدی

همانطور که می دانید کنجد و محصولات کنجدی از میزان چربی بسیار زیادی برخوردارد هستند اما در این زمینه اصلا جای نگرانی نیست چراکه چربی موجود در آنها کاملا گیاهی بوده و علاوه بر اینکه برای بدن مضرر نیست در بیشتر مواقع نیز مفید واقع شده است.
روغن موجود در دانه های کنجد و حلواارده حاوی اسیدهای چرب ضرروری می باشد که در ساختمان پوست به عنوان یک بخش اصلی محسوب می شوند و چنانچه پوست در دریافت این مواد مغذی کمبودی احساس نکند کاملا نرم، لطیف و یکنواخت می شود.(جهت خرید حلواارده کلیک کنید)
جالب است بدانید که چربی موجود در دانه های کنجد و حلواشکری موجب ترمیم موهای آسیب دیده شده و از خشکی بیش از حد آنها جلوگیری می کند. بنابراین مصرف فرآورده های کنجدی به افرادی که سال هاست از خشکی مو رنج می برند و از شانه یا رنگ کردن موهای خشک خود می هراسند بسیار توصیه می گردد.
امروزه اکثر کارخانه ها، از روغن کنجد و روغن ارده کنجد خصوصا کنجد سیاه برای تهیه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی خصوصا فرآورده هایی که از آنها در رفع خشکی ها تجویز می شود استفاده می کنند. به عنوان مثال از انها در تهیه انواع کرم ها، ماسک ها، شامپوهای ترمیمی و .... استفاده می گردد.
درمقاله زیر قصد داریم به دیگر خواص عجیب و اما جالب دانه های کنجد و فرآورده های آن بپردازیم، به همین منظور به شما عزیزان توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از همراهی کردن ما غافل نشوید.


مصرف فیبرهای موجود در فرآورده های کنجدی موجب چه چیزی می شود؟


کاهش میزان کلسترول خون موجود در بدن انسان
محافظت از سلول های کبدی در برابر آسیب های اکسیداتیو
جلوگیری از میزان فشار خون بالا
افزایش میزان ذخیره ویتامین E


املاح معدنی مفید موجود در حلواارده باعث تامین مواد مغذی بدن می شود؟


حلواارده و حلواشکری همچون دانه های کنجد منبع بسیار خوبی از مس، کلسیم، منیزیم و روی هستند به نحوی که مصرف تنها 1 قاشق غذاخوری از آنها موجب تامین 4/70 درصد مس، 1/35 درصد کلسیم و 6/31 درصد منیزیم مورد نیاز روزانه بدن می شود.


روی موجود در حلواشکری موجب سلامت استخوان ها می شود


مصرف روی در چگالی املاح معدنی استخوان ها تاثیر بسزایی می گذارد بنابراین به زنان و مردان سالمند توصیه می شود از موادغذایی هایی که غنی از روی هستند بسیار استفاده گردد.
ضمنا از آنجایی که روی موجود در حلواارده و حلواشکری با ویتامین E توام شده است بنابراین مصرف آن حاوی خواصی همچون ضد چروک، ضد لک می باشد.(جهت خرید حلواشکری کلیک کنید)


کلام آخر


درمقاله فوق به خواص جادویی و باورنکردنی دانه های کنجد و فرآورده های آن پرداختیم و امیدواریم که از مصرف این محصولات فوق العاده غافل نگردید.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات و خدمات ارائه شده در وب سایت ترنگ، با ما درمیان بگذارید تا بر اساس آنها بتوانیم مطالب مفید تری را خدمت شما همراهان گرامی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله سوالات متداول درباره روغن کنجد دیدن فرمایید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0