لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با خواص شگفت انگیز ارده

همانطور که میدانید ارده تنها از دانه های کنجد ساییده شده تهیه و روانه بازار می شود به همین منظور از تمامی خواص باورنکردنی کنجد برخوردار است حتی گاهی اوقات بسیار قوی تر از آن نیز عمل می کند.(جهت خرید ارده کلیک کنید)
در برخی از مناطق این محصول خوشمزه را با نام طحینه می شناسند و از آن به عنوان چاشنی در پخت بعضی از غذاهای خود استفاده می کنند. اما برخی دیگر از افراد این محصول را به تنهایی و یا همراه با شیره انگور، عسل و یا .... مصرف می کنند.
اکنون در این مقاله قصد داریم شما همراهان همیشگی را با خواص باورنکردنی و جادویی ارده آشنا سازیم؛ به همین منظور تا انتهای این مقاله از همراهی ما غافل نشوید.


مصرف ارده با چه موادی توصیه می شود؟


ارده به تنهایی یک وعده غذایی کامل، مقوی و خوشمزه است که می توانید آن را در هر یک از وعده یا میان وعده های غذایی خود به ویژه وعده صبحانه مصرف نمایید.
البته برخی از افراد که طعم گس ارده را دوست ندارند می توانند آن را با انواع شیره جات همچون شیره انگور، عسل و یا مربا ترکیب، سپس از میل کردن آن لذت ببرند.


میزان کالری موجود در هر 100 گرم ارده:


جالب است بدانید که در هر 100 گرم ارده، میزان 595 کیلو کالری انرژی وجود دارد که در صورت ترکیب شدن با شیره یا عسل این میزان بسیار افزایش پیدا می کند. به همین دلیل ارده به عنوان یک ماده غذایی پر کالری محسوب می شود و شما با مصرف آن تا چندین ساعت احساس سیری می کنید. جالب ترین نکته اینجاست که شما نباید به هیچ عنوان از کالری ارده بترسید چراکه مصرف به اندازه و متناسب آن به هیچ عنوان موجب چاقی نمی شود.

خرید روغن کنجد


خواص شگفت انگیز ارده و عسل در طب سنتی


با شروع فصول سرد سال افراد بلغم مزاج یعنی کسانی که دارای طبع سرد و خشک هستند بیشتر از دیگر افراد احساس سرما می کنند و دچار بیماری های ناشی از این فصول می شوند. از این رو نیاز است چنین افرادی از مواد غذاهایی که دارای طبع گرم هستند همچون ترکیب ارده و عسل استفاده نمایند تا بدنشان در برابر ناراحتی های ناشی از سرد مزاجی مقاوم تر عمل کند. البته مصرف ارده و عسل علاوه بر افراد سردمزاج به دیگر افراد نیز به میزان مناسب توصیه می گردد.
مصرف ارده و عسل علاوه بر نرم کردن دمل ها و زخم های چرکی موجب تسکین یافتن دردهای استخوانی، عضلانی و مفاصلی می شود. همچنین داروی شگفت انگیزی برای درمان اختلالات کبد، کلیه و تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد. ضمنا از آن می توانید برای افزایش قدرت یادگیری و تقویت حافظه نیز استفاده نمایید.
از دیگر خواص بی نظیر ارده و عسل می توان به تسکین دردهای عادت ماهانه، تقویت قوای جنسی، افزایش دهنده میزان سوخت و ساز بدن، ضد سرطان و .... نیز اشاره کرد.


کلام آخر
درمقاله فوق به برخی از خواص جادویی و شگفت انگیز ارده و عسل پرداختیم. امیدواریم که این مطلب مورد مطالعه و توجه شما همراهان عزیز قرار گیرد و از مصرف فرآورده های کنجدی غافل نشوید چراکه مصرف آنها برای بدن امری مفید و ضروری می باشد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادت خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده در وب سایت ترنگ، با ما درمیان بگذارید تا بر اساس آنها بتوانیم مطالب مفید و با ارزش تری را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با خواص فوق العاده فراورده های کنجدی دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0