لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تاثیر مصرف روغن ارده در درمان برخی از بیماری ها

روغن ارده یکی از بهترین محصولات کنجدی است که سرشار از کربوهیدرات، اسید فولیک، کلسیم، آهن و... می باشد. از این رو برای تامین مواد مغذی و ویتامین های موردنیاز بدن موثر واقع شده و در درمان برخی از بیماری ها تاثیر بسزایی دارد.(جهت خرید ارده کلیک کنید)
اکنون در این مقاله قصد داریم به تاثیر روغن ارده در درمان برخی از بیماری ها بپردازیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما همراه باشید.


بیماری هایی که با مصرف ارده درمان می شوند عبارتند از:


1) درمان رفلکس معده با روغن ارده کنجد


رفلکس معده یا بازگشت اسید معده، یکی از بیماری های گسترده جهانی می باشد که مصرف روغن ارده، موجب برطرف شدن یا پیشگیری ازاین بیماری می شود و تا حد ممکن آن را کنترل می کند.


2) تقویت مفاصل با روغن ارده کنجد


وجود عنصر مس در روغن ارده، موجب شده که این ماده مغذی از خاصیت ضد التهابی و تقویت مفاصل برخوردار باشد. در نهایت برای تسکین درد های سطحی، می توانید از آن به صورت پماد استفاده نمایید.(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)


3) بهبود آسم با روغن ارده کنجد


یکی دیگر از بیماری های تنفسی گسترده در ایران، آسم یا تنگی نفس است. روغن ارده به دلیل حاوی بودن عنصر منیزیم در خود، می‌تواند از این بیماری تنفسی تا حد زیادی جلوگیری نماید.


4) درمان افسردگی با روغن ارده کنجد


روغن ارده به علت داشتن بوی مطبوع، یکی از روغن های گیاهی به شمار می رود که علاوه بر مصرف، استشمام بوی آن نیز می تواند در درمان برخی از بیماری ها همچون افسردگی بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین خرید ارده و مصرف آن درایجاد آرامش نقش موثری دارد.


5) افزایش گردش خون با روغن ارده کنجد


یکی دیگر از خواص روغن ارده، تاثیر آن در افزایش گردش خون است. جالب است بدانید روغن ارده به دلیل خاصیت ضد باکتری و ضد التهابی، می تواند در سم زدایی بدن نقش موثری داشته باشد. به همین منظور نیاز است قبل از خواب شبانه بدن خود را با استفاده از روغن ارده ماساژ دهید.


کلام آخر:


متاسفانه امروزه اکثر روغن های گیاهی موجود در بازار صنعتی یا تقلبی می باشند و مصرف آنها نه تنها مفید نیست بلکه دارای عوارضی نیز می باشد. بنابراین درهنگام خرید نهایت دقت را لحاظ نمایید تا از خرید روغن های گیاهی تقلبی پرهیز کنید.
هدف از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی مفید در زمینه خواص روغن ارده کنجد بود تا شما عزیزان با مطالعه این مطلب، بیش از پیش با این فرآورده کنجدی فوق العاده آشنا گردید.
همچنین خواهشمندیم نظرات خود را در مورد تمامی خدمات و مقالات منتشر شده در وب سایت ترنگ با ما درمیان بگذارید تا از طریق آنها بتوانیم خدمات و مطالب مفید تری را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله درمان پوکی استخوان با مصرف حلواارده دیدن کنید


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0