لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

6 خاصیت ارده کنجدی در علم پزشکی(قسمت دوم)

همانطور که در مقاله قبل ذکر کردیم، ارده کنجدی سرشار از خواص ارزشمندی می باشد که برخی از آن ها، در علم پزشکی و طب سنتی به اثبات رسیده است. همچنین لازم است بدانید ارده کنجدی، نوعی مکمل به منظور تامین املاح و ویتامین های لازم بدن محسوب می شود که مصرف آن، کمبودهای مواد معدنی بدن را جبران می نماید.اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی مقاله ی منتشر شده ی قبل بپردازیم و در زمینه ی خواص درمانی و معجزه آسای ارده کنجدی در علم پزشکی، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


6 خواص معجزه آسای ارده کنجدی در علم پزشکی(قسمت دوم):


4) تقویت سیستم عصبی با ارده کنجدی:


در ارده کنجدی، مواد معدنی وجود دارد که موجب تقویت عملکرد مغز می گردد و سلامت آن را تامین می کند. همچنین در زمینه های متفاوتی همچون پیشگیری از بیماری های مغز و اعصاب، نقش مفیدی را ایفا می نماید. یکی از مهمترین بیماری های مغزی که موجب ایجاد اختلالات در زندگی روزمره افراد شده و درمانی برای آن وجود ندارد ، آلزایمر می باشد. در این زمینه، ارده کنجدی نقش موثری را ایفا نموده است؛ بدین منظور که افراد میتوانند با مصرف این عصاره ی کنجدی، از مبتلا شدن به بیماری آلزایمر در امان بمانند. همچنین کسانی که به این بیماری مبتلا شده اند، میتوانند با مصرف ارده ی کنجدی، موجب کاهش روند آن شده و از پیشرفت بیماری جلوگیری نمایند.


5) پیشگیری از بیماری های سرطان با ارده کنجدی:


بهتر است بدانید کنجد، نوعی دانه ی خوراکی ضد سرطانی محسوب می شود و مصرف آن، موجب مرگ و از بین بردن سلول های سرطانی کبد، سینه، ریه و روده ها می گردد. از این رو فروآرده های کنجدی هم به دلیل وجود این دانه مغذی در خود به همراه ماده های مغذی دیگر، در این زمینه موثر واقع شده اند و مصرف هریک از آن ها، موجب پیشگیری از انواع سرطان ها، رشد تومور، ایجاد غده های متفاوت و .... می گردد.(جهت خرید اینترنتی ارده کلیک کنید)


6) محافظت از کبد و کلیه با ارده کنجدی:


بهتر است بدانید کبد و کلیه ها، وظیفه ی دفع سموم دارند و در صورتی که عملکرد آن ها دچار اختلال گردد، مواد زائد در بدن افزایش یافته و در نهایت فرد مبتلا به بیماری های خطرناکی می گردد. ارده کنجدی نقش موثری در حفاظت از کبد و کلیه ها داشته و موجب پاکسازی آن ها از سموم مختلف می گردد. همچنین باعث تقویت عملکرد هر یک از اعضای بدن همچون کبد و کلیه ها می شود. ماده مغذی ارده می تواند موجب چربی سوزی شده و مصرف آن، از چرب شدن کبد پیشگیری می نماید.


کلام آخر:


در علم پزشکی ماده مغذی ارده را مورد آزمایش قرار داده و براساس جواب آن، از خواص ارزشمندش باخبر شده اند. پس برای حفظ سلامتی و طول عمر خود، از مصرف این عصاره ی کنجدی غافل نشوید. همچنین بهتر است نوعی وعده ی صبحانه برای افراد سالمند و کودکان، قرار دهید؛ زیرا این افراد از کمبود املاحی بدن برخوردار بوده و برای حفظ سلامتی خود ، باید از ماده های غذایی مفید مصرف نمایند. هدف ما از تهیه ی مقاله دوقسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی خواص درمانی و معجزه آسای ارده کنجدی در علم پزشکی، در اختیار شما بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد استقبال شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدماتی با کیفیت بالاتر ارائه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص شیره انگور در طب سنتی دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0