لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معجون جادویی تقویت قوای جنسی | قسمت دوم

این نکته را به یاد داشته باشید که برای تقویت نیروی جنسی داشتن یک رژیم غذایی مناسب نسبت به داروها، نقش موثرتر و مفید تری را دارد. به همین منظور باید از غذاهایی استفاده کرد که از ویژگی هایی نظیر ویژگی های زیر برخوردارند:
1- مقوی و دارای انرژی زیاد باشند.
2- مولد باد باشند.
3- طبع گرمی داشته باشند.


دانه های کنجد و فرآورده های آن شامل هر ۳ گزینه بالا می باشند. برای آشنایی بیشتر با خواص آنها در ادامه با ما همراه باشید:
کنجد
همانطور که گفته شد کنجد سرشار از ویتامین، کلسیم، روی و ... می باشد. همچنین طبع آن گرم و خشک است و سرد مزاجی یکی از دلایل اصلی ناتوانی جنسی در مردان و زنان می باشد. به همین منظور مصرف آن برای افزایش قوای جنسی در مردان و زنان بسیار توصیه می شود.
مصرف دانه های کنجد باعث بهبود بخشیدن به پارامترهای اسپرم و افزایش پتانسیل باروری در مردان می شود.





نحوه استفاده از کنجد


برای این منظور کافی است به مدت 4 تا 5 روز، هر روز یک قاشق چایخوری کنجد بوداده ترنگ را با یک قاشق غذاخوری شیره انگور ترنگ و یا عسل طبیعی مخلوط و میل نمایید.

معجون کنجدی ترنگ

کنجد بوداده ترنگ، دانه کتان، دانه چیا، تخم کدوی پوست گرفته از هرکدام به میزان ۱ قاشق غذاخوری را با ۱ قاشق غذاخوری روغن کنجد ترنگ و ۱ فنجان شیره انگور ترنگ مخلوط و میل نمایید.(جهت خرید کنجد کلیک کنید)

معجون جادویی کنجدی

روغن کنجد


علاوه بر اینکه روغن کنجد از خواص تسکین دهنده برای تقویت آرامش و درنهایت افزایش میل جنسی برخوردار است می تواند نیروی جنسی را تقویت و شور و نشاط برای برقراری یک رابطه جنسی را در مردان و زنان ایجاد نماید.





نحوه استفاده از روغن کنجد


 برای بهره مندی از خواص روغن کنجد ترنگ می توانید آن را جایگزین سایر روغن های پخت و پز خود نمایید. همچنین از این روغن برای سالاد یا برای مزه دار کردن گوشت و مرغ نیز استفاده می شود.
 برای درمان و تقویت ناتوانی جنسی در مردان نیاز است با استفاده از روغن کنجد ترنگ؛ کمر، زیرشکم، آلت، بیضه ها، کشاله ران و اطراف آن را ماساژ دهند.(جهت خرید آنلاین روغن کنجد کلیک کنید)


تقویت نعوظ در مردان


معجون تقویت نعوظ در مردان


۲ عدد تخم مرغ را با ۱۰۰ گرم روغن کنجد ترنگ بصورت نیمرو درست کنید و به همراه ۲ عدد پیاز میل نمایید. از این نیمرو در هفته دو بار مصرف کنید.

نیمرو با روغن کنجد ترنگ


۱ عدد قلوه گوساله را بصورت تازه تهیه و با روغن کنجد ترنگ و پیاز تفت دهید و به عنوان صبحانه میل نمایید.

قلوه گوساله با روغن کنجد


معجون تقویت قوای جنسی


مقداری آویشن را با مغز گردو، کنجد بود داده ترنگ و کمی نمک مخلوط و میل نمایید. از این معجون به مدت ۳ روز استفاده نمایید.

معجون کنجدی ترنگ

۱۰۰ گرم پودر نارگیل را با ۲۰۰ گرم کنجد بوداده ترنگ و با مقداری عسل یا شیره انگور ترنگ مخلوط نمایید تا بصورت خمیر درآید. روزانه به میزان ۱ الی ۲ قاشق غذاخوری از آن میل کنید.(جهت خرید آنلاین شیره انگور کلیک کنید)

معجون نارگیلی ترنگ

تعدادی ماهی تازه را از بازار تهیه و به همراه روغن کنجد ترنگ و پیاز تفت دهید و در هنگام ظهر با مقداری حلوا ارده ترنگ میل نمایید.

معجون تقویت قوای جنسی

کلام آخر
امیدواریم که مطالعه این مطلب توانسته باشد راه کارهای مناسبی به شما عزیزان در درمان ناتوانی های جنسی و همچنین تاثیر فراورده های کنجدی در این زمینه ارائه نماید.

شرکت طعم ماندگار ترنگ اردکان افتخار دارد که با عرضه فراورده های کنجدی از جمله ارده و روغن کنجد با بهترین کیفیت قدمی در جهت حفظ سلامتی و کمک به بهبود زندگی هم وطنان عزیز برداشته است.

شما عزیزان می توانید این محصولات را با ۳۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان از وبسایت ترنگ تهیه و استفاده نمایید.




:پیشنهاد میکنیم قسمت اول این مقاله را از اینجا مطالعه فرمایید

تقویت قوای جنسی با دانه معجزه آسای کنجد | قسمت اول


پیشنهاد میکنیم از مقاله انواع حلواارده و نحوه تولید آن ها دیدن فرمایید



خرید پکیج ویژه ترنگ 

پکیج ویژه ترنگ با 35% تخفیف


پکیج ویژه ترنگ شامل محصولات زیر میباشد:

ارده ممتاز ۵۰۰ گرمی.......... ۱ عدد
روغن کنجد ۳۱۵ گرمی......... ۱ عدد
ارده شکلاتی ۴۰۰ گرمی........ ۱ عدد
کنجد بود داده ۱۰۰ گرمی ....... ۱ عدد
شیره انگور ۴۰۰ گرمی ........ ۱ عدد
حلوا شکری ۴۰۰ گرمی ........ ۱ عدد






تعداد نظرات : 0