لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهکارهای تشخیص ارده اصل از تقلبی

ارده یکی از فراورده های کنجدی است که از خواص بینظیر بسیاری برخوردار می باشد. این محصول به دلیل طبع گرمی که دارد بیشتر در فصل های سرد سال مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.
باتوجه به شرایط بد اقتصادی، متاسفانه اکثر افراد به کیفیت این محصول جادویی توجه ای نمی کنند و به سراغ ارده ای میروند که قیمت کمتری داشته باشد غافل از اینکه خرید ارده تقلبی و مصرف آن نه تنها مفید و پرخاصیت نیست بلکه می تواند برای بدن بسیار مضر هم باشد.
البته توجه داشته باشید که قیمت به تنهایی نمی تواند راهی برای تشخیص ارده اصل از تقلبی باشد و شما برای این کار نیاز به یک سری نکات جهت اگاهی بیشتر دارید که ما در ادامه این مقاله قصد پرداختن به این نکات را داریم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از مطالعه این مقاله تا انتهای آن غافل نشوید.


راهکارهای تشخیص ارده اصل


از آسان ترین و مهترین روش ها در تشخیص ارده اصل از تقلبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:


1- کنجد مرغوب


ایران از بهترین نوع کنجد برای تهیه ارده و دیگر فرآورده آن برخوردار می باشد که با تفت دادن و برشته کردن آن می توانید از طعم و بوی مرغوب آن بهره مند شوید. کنجد جزو مهم ترین مواد اصلی تشكيل دهنده ارده است به همین دلیل از موثر ترین عوامل در تهیه آن می باشد. از اين رو توصیه می شود در هنگام خرید حتما از فروشنده بخواهید ارده ای به شما بدهد که از کنجد ایرانی تهیه شده باشد.(جهت خرید حلواارده کلیک کنید)


2- رایحه ارده


یکی از مهمترین راه ها برای تشخیص ارده اصل، رایحه یا همان عطر و بوی آن می باشد. ارده ای اصل ارده اي است که دارای عطر و رایحه خاص و بی نظیر کنجد باشد.


3- رنگ ارده


یکی دیگر از مهم ترین عوامل در تشخیص ارده اصل از تقلبی رنگ آن می باشد. همچنین با استفاده از رنگ می توانید بفهمید که ارده تازه است یا کهنه به نحوی که هرچه رنگ آن روشن تر باشد ارده خریداری شده تازه تر و با کیفیت تر است همچنین اگر رنگ آن تیره باشد ارده تقلبی و يا کهنه است.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)


4- طعم ارده


ارده مرغوب دارای طعمی گس و ناب است و نباید طعم تلخ یا غیرقابل تحملی داشته باشد چرا که این امر نشان از بی کیفیت و تقلبی بودن آن دارد.(جهت خرید روغن کنجد کلیک کنید)


کلام آخر


در مقاله فوق به راهکارهایی برای تشخیص ارده اصل از تقلبی پرداختیم تا به شما در زمینه خرید اینترنتی ارده اصل و باکیفیت کمک کرده باشیم و امیدواریم که این مطلب مورد توجه و مطالعه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از مصرف این فرآورده بی نظیر غافل نشويد.
خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی خدمات و مقالات منتشر شده در وب سایت ترنگ با ما درمیان بگذارید تا براساس آنها بتوانیم مطالب مفیدتری را برای شما همراهان گرامی ارائه دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله موهایی زیبا و درخشان با محصولات کنجدی دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0