لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با ویژگی های شیره انگور مرغوب

شیره انگور در مقایسه با انگور، کالری فوق العاده بالایی دارد و مصرف مقدار اندک آن انرژی از دست رفته را جبران می کند. این شهد لذیذ حاویویتامین های A، B، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است. با این حال مصرف شیره انگور برای تمام افراد توصیه نمی شود و ممکن است مصرف آن برای برخی از افراد مضر باشد. شیره انگور را دبس یا دوشاب می نامند. طبیعت این خوراکی، گرم و تر است و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند. همچنین بعضی افراد با شیره شربت درست می کنند که روش بسیار خوبی است و طبع شربت نیز گرم است. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.


۱- شیره انگور لازم نیست در یخچال نگهداری شود و چنانچه در بیرون یخچال کپک بزند و یا ترش شود شیره مناسبی نیست و آبکی بوده است.
۲- شیره های رقیق دارای رطوبت و آب بالاتر و قند کمتر هستند. بنابراین شیره ای که یک غلظت مناسب دارد دارای مواد مغذی بیشتری است و مقوی تر است.
۳- شیره مرغوب دارای رنگ شفاف بوده و نباید خاک آلود باشد.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)
۴- شیره انگوری که از انگورهای شیرین و مرغوب تهیه می شود کیفیت بالاتری دارد. از این رو بایستی این محصول را از جای معتبر و مطمئن تهیه کرد.
روش های استفاده از شیره انگور
شیره ی انگور را به روش های مختلفی می تواند مصرف کرد.
چنان چه از شیره ی انگور برای درمان کم خونی استفاده می کنید، باید هر روز صبح، یک الی دو قاشق غذاخوری از آن را نوش جان کنید. این کار باعث افزایش تولید آهن در بدن می شود و از بروز کم خونی پیشگیری می کند. ولی رایج ترین و محبوب ترین روش استفاده از شیره ی انگور، مخلوط کردن آن با ارده، و مصرف آن هنگام صبحانه است.


پیشنهاد میکنیم از مقاله کدام نوع از روغن کنجد مناسب مصرف است؟ دیدن کنید.


خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0