لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تجربه بارداری آسان با شیره انگور(قسمت دوم)

همانطور که در مقالات انتشار یافته ی قبل ذکر کردیم، شیره انگور حاوی خواص ارزشمندی برای افراد در سنین متفاوت می باشد؛ از این رو اغلب پزشکان طب سنتی مصرف آن را به صورت مدام به تمامی افراد توصیه می کنند. اکنون قصد داریم با نشر این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات انتشار یافته ی قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی خواص ارزشمند شیره انگور برای بانوان باردار در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم . پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


بارداری آسان با شیره انگور(قسمت دوم):


برخی بانوان در دوران بارداری خود اغلب دچار ضعف بدنی و جسمانی می شوند. در این صورت پزشک مربوطه مصرف مواد غذایی پرخواص را به آن ها توصیه می کند تا از املاح موجود در هرکدام بهره مند شده و بهبود یابند. از بهترین مواد مغذی در این زمینه، شیره انگور است.
لازم به ذکر است تقریبا عموم بانوان هنگام بارداری با مشکلات پوستی همچون جوش، آکنه، کک مک و... مواجه می گردند که در این صورت، عصاره طبیعی شیره انگور به عنوان نوعی داروی شفا بخش در این زمینه، موثر واقع شده است. همچنین تاثیر بسزایی در پیشگیری از افتادگی پوست آن ها دارد.
بانوانی که در دوران بارداری مبتلا به بیماری صرع می گردند، بهتر است حداقل دوبار در هفته از شیره انگور مصرف نمایند تا از حملات ناشی از این نوع مریضی در امان بمانند.
گاهی اوقات برخی بانوان دچار افسردگی در دوران بارداری می شوند؛ بدین صورت که در اغلب مواقع حس غم، ناراحتی، ضعف اعصاب، خشم و... به آن ها دست می دهد. در این گونه مواقع بهتر است از موادغذایی مصرف نمایند که موجب تامین آرامش شده و عملکرد سیستم عصبی آن ها را کنترل نماید. عصاره طبیعی شیره انگور به دلیل برخی از املاح خود، در این زمینه نقش مفیدی را ایفا می نماید.(جهت خرید شیره انگور کلیک گنید)
به منظور تقویت و بهبود عملکرد دستگاه تناسلی بانوان به ویژه کسانی که باردار هستند، لازم است شیره انگور را در برنامه غذایی روزانه خود جایگذاری نمایند. همچنین لازم است بدانید شیره انگور تاثیر بسزایی در پاکسازی رحم دارد؛ به طوری که موجب دفع عفونت های آن شده و به نوعی سم زدائی می نماید.
تقریبا عموم بانوان در دوران بارداری خود، دچار تضعیف سیستم ایمنی می گردند؛ در این صورت لازم است با مصرف شیره انگور سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نمایند تا از خطر اتبلا به بیماری های مختلف در امان بمانند. شیره انگور حاوی اسید امینه وآنتی اکسیدان بالایی می باشد که همین امر، موجب موثر واقع شدن آن در تقویت سیستم ایمنی و افزایش مقاومت آن شده است.
شیره انگور میتواند جهت پاکسازی روده و معده مفید واقع شده و تمام مواد زائد آن را دفع نماید. بنابراین لازم است هر روز صبح به صورت ناشتا یک قاشق از این عصاره توسط تمامی افراد در سنین متفاوت به ویژه بانوان باردار مصرف شود.


*نکته:


• الزامیست بانوان باردار از مصرف بی رویه ی شیره انگور خودداری نمایند؛ بدین معنا که این عصاره طبیعی به دلیل اینکه حاوی قند طبیعی می باشد، مصرف بی رویه ی آن موجب افزایش قند خون می گردد و همین امر موجب خطر ابتلا به بیماری دیابت در بارداری می گردد.
• برخی بانوان در دوران بارداری، استراحت مطلق هستند؛ بدین صورت که فاقد هرگونه تحرک و فعالیت بدنی می باشند و الزامیست استراحت کنند. در نتیجه مصرف مواد مغذی همچون شیره انگور که حاوی املاح فراوانی است، باعث افزایش وزن آن ها می گردد.
کلام آخر:
به طور کلی مصرف شیره انگور اغلب در صبح ناشتا به تمامی افراد توصیه می گردد؛ زیرا در این مواقع بدن آماده ی جذب املاح ویتامین لازم است. بنابراین بهتر است یک الی دو قاشق از آن را در لیوان شیر تازه و گرم ترکیب کرده و میل نمائید. همچنین میتوانید به همراه ارده ترکیب نموده و جایگزین وعده ی اصلی صبحانه کنید. مصرف این عصاره در بارداری، تاثیر بسزایی در رشد جنین دارد. همچنین میتواند برای استخوان بندی جنین و افزایش مقاوت آن ها موثر واقع گردد. هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، ذکر خواص شیره انگور برای بانوان باردار بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها اطلاعت موثری به دست آورید و مورد استقبال شما کاربران عزیز واقع گردد. خواهشمندیم به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر، نظرات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت ترنگ در اختیار ما قرار دهید.


پیشنهاد میکنیم از مقاله رشد سریع مو با 3 ماسک خانگی روغن کنجد دیدن کنید.




خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0