لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

داشتن شکم صاف و بدون چربی با مصرف روزانه روغن کنجد و ارده

بسیاری از افراد با مشکل اضافه وزن و چربی های دور شکم سروکار دارند.
آب کردن چربی های اطراف شکم به یک دغدغه و نگرانی برای رسیدن به اندامی زیبا تبدیل شده است و با این حال، روش های بسیاری وجود دارد که یک فرد می تواند برای کاهش چربی بدن و مخصوصا شکم استفاده کند.
یکی از روش های ساده در افزایش سوخت و ساز بدن و رسیدن به اندامی دلخواه استفاده از محصولات کنجدی مانند روغن کنجد، ارده و ... میباشد، زیرا:

1- کنجد به دلیل سرشار بودن از فیبر میتواند معجزه گر لاغری شما شود، زیرا: 

 فیبر بالای دانه های کنجد
فیبر می تواند به شما کمک کند تا احساس سیری بیشتری داشته باشید و باعث میشود تعداد وعده های غذایی شما را کاهش یابد. به همین دلیل است که مصرف یک قاشق غذاخوری در ناشتا توصیه میشود.

مصرف فیبر همچنین باعث حفظ عملکرد دستگاه گوارش شما شود.یک دستگاه گوارش سالم می تواند نفخ را کاهش دهد و معده را کوچک نگه دارد.

بنابراین برای اینکه به اندام ایده آل خود برسید مصرف ارده، روغن کنجد را فراموش نکنید



2- پروتئین موجود در دانه های کنجد یکی از عناصر مهم جهت بهبود رشد عضلات و کاهش چربی میباشد، زیرا:

پروتئین بالا دانه های کنجد

طی بررسی انجام شده در سال 2012 افرادی که پروتئین بالایی  مصرف کنند درصد کمتری چربی شکم داشتند.

دانه های کنجد و همچنین فراورده های آن مانند روغن کنجد، ارده و ... به دلیل سرشار بودن از پروتئین تاثیر چشمگیری بر روند لاغری و همچنین ماهیچه سازی بدن میگذارد




3-روغن کنجد سرشار از منبع عالی اسید های چرب غیر اشباع میباشد که با مصرف آن میتوانید تا حد زیادی وزن خود را کاهش دهید .

اسید های چرب غیر اشباع

طبق بررسی در سال 2016 نشان داده شده است که رژیم های غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع می تواند به کاهش وزن شما کمک کند

منابع اسیدهای چرب غیر اشباع عبارتند از:

روغن کنجد

ارده

آووکادو

روغن زیتون

آجیل

کره بادام زمینی بدون شکر اضافه شده

 

باید توجه داشت که اضافه کردن تمرینات اضافی به روال روزانه همراه با افزایش مصرف فراورده های کنجدی میتواند به  یک فرد کمک کند تا تناسب اندام خود را حفظ کند و چربی های اضافه خود را نیز آب کند.

بنابراین روغن کنجد و همچنین مصرف ارده را نادیده نگیرید.