لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تقویت عملکرد بدن با مصرف شیره انگور(قسمت دوم)

همانطور که درمقالات منتشر شده ی قبل ذکر کردیم، عصاره ی شیره انگور سرشار از ماده های معدنی زیادی می باشد. همچنین انواع گروه ویتامین ها در این عصاره وجود دارند. در نتیجه تقریبا نیمی از افراد، از آن را به عنوان نوعی مکمل ویتامین و مکمل املاح مورد مصرف قرار می دهند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات قبل بپردازیم و اطلاعاتی در زمینه ی تقویت عملکرد های متفاوت بدن با شیره انگور، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


تقویت 13 عملکرد بدن با شیره انگور:(قسمت دوم)


7) تقویت عملکرد قوای جنسی:


شیره انگور، نوعی مکمل به منظور تقویت قوای جنسی محسوب می شود؛ بدین گونه که مصرف این عصاره ی مغذی، موجب تولید هورمون های جنسی شده و میزان تمایلات جنسی افراد را افزایش می دهد. در نتیجه کسانی که از این عصاره به صورت مداوم مصرف می نمایند، از سلامت جنسی بالاتری برخوردار هستند.


8) تقویت عملکرد خون بدن:


یکی از موثرترین ماده های مغذی در زمینه ی خون سازی، شیره انگور است. مصرف این عصاره، ماده معدنی آهن که نقش مهمی در زمینه ی خون دارد، تامین می نماید و از فقر آن در بدن پیشگیری می کند که همین امر موجب پیشگیری از کم خونی می گردد.


9) حفظ سلامت مفاصل:


ماده معدنی کلسیم، نقش مهمی در زمینه ی حفظ سلامت و استحکام دندان ها، استخوان ها، مفاصل و... دارد. جالب است بدانید میزان کلسیم موجود در شیره انگور، زیاد است؛ از این رو مصرف آن به تمامی افراد در سنین مختلف به ویژه کسانی که مبتلا به بیماری های مفاصلی هستند، توصیه می گردد. همچنین بانوانی که دوران یائسگی را سپری می نمایند، بهتر است این عصاره را مورد مصرف قرار دهند تا از خطر ابتلا به بیماری هایی همچون پوکی استخوان، رماتیسم و... در امان بمانند. شیره انگور، نقش موثری در زمینه ی انقباض ماهیچه ها ایفا می نماید.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)


10) تسکین سردرد های متفاوت:


برخی افراد ممکن است در طول روز دچار سردرد های مزمن میگرنی، عصبی و... شوند که می تواند بر اثر دلایل متفاوتی رخ دهد. مصرف شیره انگور در طول روز، موجب حفظ آرامش اعصاب شده و از سردر های عصبی پیشگیری می نماید. همچنین برا بهبود و تسکین سردرد های مزمنی نیز نوعی داروی شفابخش محسوب شده است.


11) افزایش دهنده گلبول های قرمز:


یکی دیگر از خواص ارزشمند مصرف شیره انگور، کمک به تولید گلبول قرمز و افزایش میزان آن در بدن است. هنگامی که میزان گلبول های قرمز در بدن افزایش یابد، عملکرد دستگاه ایمنی تقویت می گردد و از بدن درد برابر خطر ابتلا به انواع بیماری ها تا حد ممکن پیشگیری می نماید.


12) تامین کننده مواد معدنی بدن:


شیره انگور سرشار از ماده های معدنی همچون کلسیم، منیزیم، روی، مس، فیبر و انواع ویتامین ها می باشد؛ بنابراین میتوان از آن به عنوان مکمل املاحی و ویتامینی بهره برد وکمبود مواد معدنی بدن را جبران نمود. همچنین استفاده از آن برای افرادی که در مدت زمان طولانی در بستر بیماری بوده اند و املاح فراوانی را از دست داده اند، گزینه ی مناسبی محسوب می گردد.


13) مکمل بارداری:


بهتر است بدانید مادران باردار بیشتر از افراد دیگر در معرض کاهش میزان املاح موجود در بدن خود هستند؛ زیرا جنین از خون مادر تغذیه می کند و مواد معدنی بدن خود را از طریق آن به دست می آورد. در نتیجه املاح موجود بدن مادر کاهش پیدا کرده و دچار کمبود می گردد. مصرف شیره انگور علاوه بر تامین مواد معدنی بدن در دوران بارداری، نقش مهمی در رشد جنین و افزایش قدرت هوش و یادگیری آن دارد.


کلام آخر:


بهتر است حداقل دو الی سه بار در هفته از شیره انگور به صورت ناشتا مصرف نمائید تا از املاح موجود در آن بهره مند شوید. همچنین میتوانید به عنوان نوعی میان وعده به همراه مواد غذایی دیگر همچون ارده کنجدی مورد مصرف قرار دهید. البته لازم به ذکر است در صورتی که از شیره انگور طبیعی استفاده نمائید، میتوانید از خواص ارزشمند آن بهره مند شوید؛ از این رو بهتر است برای تهیه آن نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید. همچنین میتوانید از خرید اینترنتی از وب سایت های معتبر همچون ترنگ استفاده نمائید و از نوع با کیفیت و مرغوب آن بهره مند شوید.هدف ما از تهیه ی این مقاله دو قسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی تقویت عملکرد های مختلف بدن با شیره انگور، در اختیار شما کاربران عزیز بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما سروران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را به منظور ارائه خدمات بهتر با کیفیت بالاتر، در اختیار ما قرار دهید.


پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص ارزشمند حلواشکری و حلواارده دیدن کنید.



خرید روغن کنجد

 

خرید روغن کنجد





خرید ارده

 

خرید ارده

 





خرید حلواارده 

خرید حلوا ارده

 





خرید شیره انگور 

خرید شیره انگور

 





خرید حلواشکری 

خرید حلواشکری

 



تعداد نظرات : 0